dinsdag 8 april 2014

Verjaardagen

Vandaag de laatste dag voor de Paasvakantie van Hylke en Rixt. Ze hebben nu anderhalve week vrij. Daar zijn ze ook wel aan toe want elke dag om 6 uur opstaan is best pittig. Deze dag was een verjaardagsfeestje van een jongetje uit ook een grade 1 klas. Het bleek het neefje van de president te zijn en zijn moeder is een echte celebrity hier. Rixt was ook uitgenodigd voor het feest. Onze twee huishelpers waren in alle staten, dit was toch echt het feestje van het jaar. Ik vond het eerst maar nix want het was in een 5 sterrenhotel en alle grade 1ers waren uitgenodigd. Uiteindelijk ben ik maar overstag gegaan want twee van rixt haar beste vriendinnetjes gingen ook. Hier is het zo dat je ook je broertjes en zusjes mee mag nemen naar het feest en natuurlijk ook je yaya's :-) dus mijn huishelpers heb ik het beste uitje ooit gegeven. Zelf was ik er niet bij, er moest toch iemand bij jochem blijven. Het feest was een mindcraft feest met een echt mindcraft doolhof en lasergame en weet ik niet allemaal. O ja en het is ook allemaal gefilmd en het wordt uitgezonden op nationale tv. Hilarisch en onwerkelijk om zo je zevende verjaardag te vieren. Helaas geen foto's van het evenement wel een hierbij de uitnodigingskaart.

Ook onze jochem zijn verjaardag komt eraan. Hij is op dit moment dol op auto, kranen, vrachtwagens etc. Nu wil ik graag een mooie garage voor hem kopen maar nergens iets echt leuks te vinden. Gelukkig bestaat hier het fenomeen "garage sale". Ieder weekend zijn er wel een stuk of 10 mensen dje een garage sale organiseren. Het zijn vaak expats dje vertrekken en veel spullen gaan verkopen. Afgelopen weekend heb ik dan ook voor Jochem al een mooi tweedehands garage achtig ding gekocht voor nog geen 2 euro!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten