donderdag 9 januari 2014

42

Vandaag is het mijn verjaardag voor het eerst met een temperatuur van de boven de 15 graden. Met recht een nieuwe ervaring!
Verder een redelijk normale dag die helemaal niet verjaardagsachting begon. Iedereen in Nederland sliep nog de felicitaties kwamen pas zo halverwege de middag via digitale weg binnen. Iedereen bedankt daarvoor. Het droeg zeker bij aan het verjaardagsgevoel.

Vanochtend eerst de gebruikelijke boodschappen. Het was deze keer succesvol want ik vond kipfilet zonder bot en een lekkere currysaus. Bovendien waren er groenten die ik wel kon gebruiken voor de curry. Daarna hadden we nog zin om schoenen voor  Hylke te kopen. Enorme schuiten maat 36. Ik pas ze ook :-)

Ik weet niet of ik het al eerder heb vermeld maar zwemluiers zijn hier niet te vinden. Zou wel handig zijn als je iedere dag in de zwembad ligt. Ik heb internet nog afgespeurd en ze zouden bij Rustans (een luxe v&d) kunnen zijn. Toeval wil dat die hier ook in het winkelcentrum is. Dus ik er naar toe en stelde de vraag: hebben jullie zwemluiers (wel jn het Engels natuurlijk) kwam het antwoord, een schoorvoetend ja. Toen ik doorvroeg waar ze lagen werd er gezegd bij een supermarkt misschien. Hier was de ja dus echt een nee. Dat voelt zo gek!

De middag hier lekker rustig doorgebrachte met een spelletje jakkiebakkippekak en de ipad. Later op de middag nog even lekker gezwommen.

Hierbij nog even de foto's van het eten en onze rijstkoker.



En onze Jochem heeft een nieuwe speelplek gevonden. In de kast.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten