dinsdag 28 januari 2014

Allerlei ontwikkelingen

We komen een beetje los hier. Voor Jochem is er een plekje in een leuke daycare. Voor hem fijn om met wat andere kinderen te spelen. Ben alleen wel bang dat hij binnenkort Engels spreekt. Hij zegt nu al morning, bye bye, horse, friend. Gaat erg snel allemaal bij hem. Ik moet zeggen dat ook Hylke en Rixt er regelmatig Engelse woorden doorheen gooien. Dus ook al vindt Rixt dat het niet goed gaat, gaat dat het wel. Maar ja Rixt is perfectionistisch dus dat zal wel even duren voordat zij ook vindt dat het goed gaat. Rixt heeft haar draai iets meer gevonden maar soms is het nog wel moeilijk. Vandaag was er een voetbaltoernooi op school, dus ik ben met jochem even gaan kijken. Toen Rixt klaar was wist ze even niet meer wat ze moest doen en raakte een beetje in paniek. Gelukkig was ik er en kon ik even vragen wat de bedoeling was. Ook wat betreft het religieuze onderdeel heeft ze zo haar eigen gedachten (zie foto van een tekening met tekst van haar) Ik kan me voorstellen dat ze dat soort zaken lastig vindt. Hylke gaat prima en wil eigenlijk al niet meer terug naar Nederland. Eet ook rijst alsof hij een aziaat is :-)





Het huis lijkt ook goed te komen dus nu druk met het zoeken van maid/helper. Dat gaat hier allemaal viavia. En inmiddels wordt het lijstje met dames in de mijn nieuwe telefoon ook langer. Dus genoeg om eens even hier en daar een kletsje te maken.
Klaas is geïnstalleerd in zijn nieuwe kantoor. Dus hierbij een foto en 1 met onze chauffeur Joseph.






2 opmerkingen:

  1. Zit met een brede glimlach de tekening van Rixt te bekijken. Hahaha...aigenwieze! Hoop snel foto's van een (lees jullie) huis te zien! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen